• dubtes lloguer cases rurals catalunya

Preguntes freqüents sobre Think Rural

RESERVES


Quin import s’ha de pagar online?


En el moment del pagament online només cal pagar un percentatge del total en concepte de reserva. La resta s’ha de pagar a l’arribada a la casa en efectiu com a norma general. Hi ha cases que demanen un pagament anticipat del total pendent uns dies abans de l’entrada. Consulta les normes de la casa. Quan t’enviem la confirmació de la reserva veuràs els pagaments que queden pendents i com fer-los.

Sabré al moment si la reserva la tinc confirmada?


Sí, sempre que es tracti d'un allotjament amb l'etiqueta "reserva immediata". En aquests casos la reserva et serà confirmada al moment del pagament online. Sense més esperes. Rebràs un correu electrònic amb totes les dades de la reserva i de contacte de la casa. Si ho fas amb la opció de transferència, no es podrà confirmar la reserva fins que es confirmi la operació bancaria.
Si esculls un allotjament sense reserva immediata, rebràs la confirmació durant les següents 24 hores.

S’ha de pagar fiança?


Sí. Rara vegada us trobareu que no la demanin. La fiança s’ha de pagar a l’arribada a la casa i us la tornaran quan marxeu després de revisar que no hi hagi cap desperfecte. L’import depèn de cada casa. Consulta les normes de la casa. Quan t’enviem la confirmació de la reserva veuràs detallat l’import de la fiança que et demanaran. Cal portar-ho en efectiu. En cas que hagueu pagat la fiança amb targeta, se us retornarà per la mateixa via de pagament en un termini màxim de 48h.

Què passa si un cop hem fet la reserva volem afegir més persones?


Si finalment sou més persones que les que consten a la reserva, pots accedir directament a la teva àrea privada de viatger i modificar la reserva. També ens ho podeu fer arribar per correu electrònic a
viatgers@thinkrural.es. Aquestes modificacions es podran fer sempre i quan la capacitat de la casa permeti el nou nombre total de persones a allotjar. En cap cas es poden allotjar més persones de les que s’indica a la reserva final ni tampoc més de les permeses segons la fitxa de cada casa. Consulteu les nostres condicions de modificacions aquí per veure totes les possibles modificacions permeses.

 

VIATGERS


Els nens petits computen com un adult a l’hora de fer la reserva?


Els adults i nens majors de 2 anys s’han de comptar. Els menors de 2 anys no computen en la suma total dels allotjats, ja que s’entén que dormen en bressol i no ocupen llit, per tant no s’han de tenir en compte, però en cas de necessitar un bressol o més cal comunicar-ho abans. Reviseu que la casa escollida disposi de bressol en cas que el necessiteu.

Com a viatger, puc cancel·lar una reserva? Hi ha penalització?


Les reserves ja abonades es poden cancel·lar fins a 30 dies abans de la data d’entrada. Un cop passat aquest període, en cas de cancel·lació per part del viatger l'import de la reserva no serà retornat i podria aplicar-se penalització per part de la casa, pel que és convenient revisar sempre les normes de l’allotjament abans de reservar o de voler cancel·lar.

Tenen caducitat els Rurals?


No. Pots anar acumulant els Rurals que vagis aconseguint i bescanviar-los quan vulguis. No tenen data de caducitat.

Puc bescanviar només una part dels Rurals en una reserva?


Sí. A cada reserva pots bescanviar els Rurals que vulguis, sense que hagi de ser la totalitat dels que tens acumulats. Només has de tenir en compte que com a màxim pots bescanviar amb Rurals el 10% de l’import total de l’estància escollida. Si te’n sobren, els segueixes acumulant per a properes reserves amb Think Rural.

 

PROPIETARIS


Sóc propietari, he de pagar per anunciar el meu allotjament rural?


No. Anunciar-se a Think Rural es gratuït. Només en cas d’aconseguir reserva a través nostre, ens beneficiem d’un petit percentatge de l'import total de la reserva. Si no hi ha reserves, no hi ha cost.

Como a propietari, puc contactar amb als viatgers abans d’acceptar una reserva?


Si tens l'allotjament anunciat sota la modalitat de "reserva immediata", lògicament les reserves són directes pel que no hi ha temps d’espera. És just en quant es formalitza el pagament de la reserva que us posem en contacte propietari i viatger per a que us informeu de l'hora d'arribada i d'aquella informació complementària que considereu oportuna.
En cas que tinguis l'allotjament anunciat sense reserva immediata, és Think Rural qui contacta amb els viatgers i fa d'intermediari amb el propietari fins el moment de formalitzar el pagament. A partir d'aquí us posem també en contacte propietari i viatger per a que us informeu de l'hora d'arribada i d'aquella informació complementaria que considereu oportuna.